Pagina's

donderdag 1 juni 2017

First things first - Het begin

" Ziet u wat ik zie ? "

Ik denk dat ik deze zin nog steeds niet vergeten ben, zelfs al ben ik oud en seniel.
Mijn gyneacoloog liet mijn hart wel 100x overslaan met deze vraag..

Inderdaad, ik zag wat hij zag, Het waren er 2.  😙

Toen we uit het cabinet kwamen, heeft de hele wachtzaal zitten denken (naar mijn gevoel dan toch) "Die hebben slecht nieuws gekregen"

En zo voelde het ook op dat moment, want eerlijk? Een tweeling ?
Nee bedankt !

De terugreis naar huis, in werkelijkheid 20min , leek plots een uur te duren.
Ik keek langs mij naar mijn vriend, en ik zag bij hem toch ook wel de tranen in zijn ogen staan.

Hoe moeten we dit gaan doen ?!

Maar ondertussen zijn we al 19maanden verder, die 2 kleine vruchtjes van op de echo,
zijn nu al 2 flinke kerels geworden die ieder een nogal pittig karakter hebben.

Maar ondanks mijn soms grijs wordende haren, mijn stiekeme huilbuien en mijn zelfbeklag (Waarom ik ?!) , ben ik in heel mijn leven nog nooit zo verliefd geweest !

Thies & Thyn - 18 oktober 2015.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten