Pagina's

maandag 5 juni 2017

Kinderen en aanslagen.

Gisteren keek ik naar de benefietshow die Ariana Grande had opgezet voor de slachtoffers van de terreuraanslag in Manchester.

Toen ze samen met de black eyed peas ''where is the love'' zong, brak mijn hart want dat is effectief wat ik mij iedere dag afvraag.

-Waar is de liefde ?-

Moeten mijn en jullie kinderen dan echt opgroeien in een wereld waarin haat centraal staat ?
Waar onschuldige kinderen zonder pardon vermoord worden ?

Ik wou dat onze kinderen konden opgroeien in een wereld waar iedereen blij is, een wereld van regenbogen, zonneschijn en lachende gezichten.

Helaas kunnen we hier niets aan veranderen, maar we kunnen er wel voor zorgen dat onze kinderen alleen maar liefde verspreiden, laat hun dat stukje vrolijkheid zijn in deze wrede wereld.

Love always,

Claudia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten