Pagina's

zaterdag 10 juni 2017

Kinderloze vakantie

5 dagen geleden vertrok ik met mijn man (to be ! ) naar Ibiza.
Een luie vakantie zonder kinderen.

- Genieten ? -

En nu zou ik 'Jaaa' moeten roepen, maar helaas pindakaas, niet dus.

Een echte moederkloek, zo kan je mij wel noemen en dat werd deze vakantie alleen maar bevestigd.
In plaats van te genieten van het prachtige eiland, niet vroeg opstaan,
geen mama-taken etc , heb ik de dagen zitten aftellen tot ik weer naar mijn jongens kon.

Belachelijk ? Misschien een klein beetje.

Begrijp me niet verkeerd, ik vond het leuk, vond het een prachtig eiland
maar toch kon het niet op tegen het mama zijn.

Iedere dag hebben we zitten videobellen over WhatsApp
(Lang leve internet en HOERA voor gratis roaming ! ) ,
en dankzij die filmpjes besefte ik ook wel,
dat zij er helemaal niet van af zagen dat ik 1000km verder zat.

Misschien lukt het een volgende keer wel wat beter om te genieten.
Geef mij voorlopig maar vakantie's MET de jongens, en als we dan toch nog eens weggaan zonder, dan liefst enkel een weekendje weg. ;-)

Een moederkloek, je kan er niets aan doen ;-)

Hieronder enkele prachtige beelden uit Ibiza , die ik jullie zeker niet wil onthouden !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten